Onko Silja Serenade jo vanha juttu?
0 [0 %]
0 [0 %]
0 [0 %]
Ääniä annettu: 24268
Edelliset kyselyt |
1000 kävijää käynyt
1000 kävijä kävi 31.01.2009 15:27:43
Ensimmäiset omat kuvat...
Ensimmäiset omat kuvat lisätty. Sää ei ollut mikään paras mahdollinen
Ensimmäisiä kuvia tulossa!
Käyn huomenna kuvaamassa laivoja, ja silloinhan sattuu serenade olemaan Helsingissä.  Joten huomenna luultavasti tulee ulkokuvia serestä!
Uusi uutissysteemi
Uusi uutissysteemi tuli asennettua tänään. Tästä näet jatkossa sivun päivitykset. Toivottavasti tästä on hyötyä. 
<< Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Seuraava >>
 |